Inicio
Announcements
English
Español (España)
Português (Brasil)
Login
Register
Search
Advance search
Journal Home
About
About the Journal
Submission Guidelines
Peer Review Process
Editorial Process
Publication ethics and malpractice statement
Privacy Statement
Contact
Editorial Team
Archives
Indexed in
Twitter
Facebook
Newsletter
The University
Home
Archives
Vol. 39 No. 79 (2022)
Presentation
Presentation
pdf (Español (España))
Articles
The Platonic Conception of Ontological Truth in the Republic in the Light of the Sophist’s Predicative Truth
Diego Tabakian
15-46
HTML (Español (España))
pdf (Español (España))
XML (Español (España))
The Art of War and the Art of the State in Machiavelli
Helton Adverse
47-70
HTML (Español (España))
pdf (Português (Brasil))
XML (Español (España))
The Absolute in Hegel’s Science of Logic: On the Relationship Between Thought and Remembrance
Fernando Forero
71-93
HTML (Español (España))
pdf (Español (España))
XML (Español (España))
The Place of the Critique of Judgment in Heidegger’s Thought: Hölderlin and the Saying of the Holy
Paloma Martínez Matías
95-123
HTML (Español (España))
pdf (Español (España))
XML (Español (España))
The Nature of Trust: Hobbes and Spaemann in Dialogue
Carlos Vargas-González, Ivan-Darío Toro-Jaramillo
125-152
HTML (Español (España))
pdf (Español (España))
XML (Español (España))
God's Trace in the Human Body. An Approach from Psychoanalysis and Theology
Camilo Salazar
153-178
HTML (Español (España))
pdf (Español (España))
XML (Español (España))
“There Is No Time to Lose”: Temporal Dyssynchrony, Defactification and Psychopolitics as Paradigms of Contemporary Neoliberalism
Andrés Botero Bernal, Javier Orlando Aguirre Román, Juan David Almeyda Sarmiento
179-207
HTML (Español (España))
pdf (Español (España))
XML (Español (España))
Is Eliminating Philosophy from Schools an Act of Epistemic Injustice?
Edgar Eslava
209-235
HTML (Español (España))
pdf (Español (España))
XML (Español (España))
Critical Reading, Practical Wisdom, Experience, and Education
Claudia Patricia Fonnegra Osorio
237-255
HTML (Español (España))
pdf (Español (España))
XML (Español (España))
Danzar conceptos filosóficos
Diana María Acevedo-Zapata
257-271
HTML (Español (España))
pdf
XML (Español (España))